Sunday 18 August 2013

میرا مستقبل !! ۔۔۔


ملک پاکستان کا نوجوان آج آپ کی خدمت میں ایک گزارش لے کر حاضر ہوا ہے ، اجازت تو نہیں دیں گے کہ عرض کروںلیکن گستاخ فطرت سے مجبور ہوں ۔
 عرض یہ ہے کہ میرا مستقبل تباہ ہو رہا ہے اور میں حیران و پریشان اور غم زدہ ہوںکے میرے علاوہ کسی کو پروا ہی نہیں!!۔۔۔میں عمر کے اس حصے میں ہوں جب دل و دماغ ، قلب و ذہین کے تمام گوشے روشنی ، جذبے اورجنون سے سرشار ہوتے ہیں ، رگوں میں گرم خون ایسا جوش مارتا ہے کہ ہر روز کامیابی کی سیڑھی چڑھ کر تاروں پر کمند ڈالنے کو جی چاہتا ہے ۔ لیکن میرے ساتھ کچھ مسلہ ہے شاید ، میرے ذہن میں مثبت سوچ کا نام ونشان تک نہیں،بلکہ میری سوچ اس ملک کے

حالات سے پریشان ہو کر دکھ اور ناامیدی کی دلدلوںمیں ڈوب چکی ہے، مجھے میرا مستقبل تاریک تو کیا دیکھائی ہی نہیں دیتا۔میری سمجھ سے بالاتر ہے ، میں سیاسی عینک لگاو ¿ں، کالی عینک لگاو ¿ںیا کسی بزرگ سے اسکے موٹے اور بڑے
چشمے والی عینک مانگ کر لگاوں اور اپنا مستقبل تلاش کروں۔ براے مہربانی میری مشکل آسان کریں اور اس ملک میں میرا مستقبل دیکھنے میں میری مدد کریں، اگر ایسا کرنا بھی مشکل ہے تو پھر اسے سسکتا اور آخری سانسیں لیتے تماشا دیکھیں۔

No comments:

Post a Comment